Новини - 2016 рік

Травень


Методист року-2016

26.05.2016 - відбувся фінальний етап обласного конкурсу "Методист року-2016"

 

Детальніше 



Сучасні проблеми та перспективи управління системою дошкільної освіти

26.05.2016 - відбувся семінар "Сучасні проблеми та перспективи управління системою дошкільної освіти" для спеціалістів управлінь освіти та методистів РМК

 

Ознайомитися з матеріалами



Літня школа для дорослих

Реєстрацію до Літньої школи продовжено до 05.06.2016 року



Неперервність сучасної освіти: шляхи реалізації діяльності ДНЗ і початкової школи

19.05.2016р. у ДНЗ101 "Софія" відбувся круглий стіл: "Неперервність сучасної освіти: шляхи реалізації діяльності ДНЗ і початкової школи" .

Детальніше



Створення сайту ДНЗ та супровід його функціонування

13.05.2016 р. у ЦРД "Лазурний" відбулося ІІ засідання обласного семінару з теми "Створення сайту ДНЗ та супровід його функціонування" для педагогічних працівників ДНЗ Дніпровського району. У роботі семінару взяли участь завідувачі, методисти, соціальні педагоги,  практичні психологи, інструктори з фізичної культури, діловоди ДНЗ №189, 221, 192, 229, 101, 286, 267, 94, 160, 5, 247, ЦРД "Лазурний".

 

Ознайомитися з матеріалами семінару.

 



Інтерактивне освітнє середовище як чинник формування патріотизму дітей дошкільного віку

12.05.2016 - у ДНЗ №47  м. Мелітополь відбувся обласний семінар "Інтерактивне освітнє середовище як чинник формування патріотизму дітей дошкільного віку" для методистів РМК, методистів і завідувачів ДНЗ.

Під час роботи семінару було: обговорено питання щодо формування патріотизму в дітей дошкільного віку засобами інтеркультурного мистецтва; презентовано роботу міні-музею інтеркультурного виховання ДНЗ №47 м. Мелітополь; проведено фестиваль "Коло друзів" за участю вихованців дошкільних  навчальних  закладів м.Мелітополя. Завершився семінар флеш-мобом "Моя Україна - моя Батьківщина".

Кафедра дошкільної освіти ЗОІППО висловлює подяку міському відділу освіти і ДНЗ №47 за плідну співпрацю з кафедрою. 

 

Ознайомитися з матеріалами семінару



Лілія Гриневич представила громадськості пріоритети діяльності МОН на 2016 рік

     10 травня 2016 року у Міністерстві освіти і науки України відбулась зустріч Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з представниками інститутів громадянського суспільства, членами Громадської ради при МОН та експертами. Під час зустрічі Лілія Гриневич презентувала пріоритетні напрямки діяльності Міністерства у 2016 році.

       Міністр освіти і науки зазначила, що в рамках Програми діяльності Уряду у 2016 році Міносвіти визначило такі пріоритетні цілі: дерегуляція і дебюрократизація системи управління освітою у питаннях ліцензування і акредитації вищих, середніх та дошкільних навчальних закладів. Гриневич наголосила на нагальній потребі спрощення ліцензування дошкільних навчальних закладів: «Сьогодні ми маємо кризу у системі дошкілля – черги до дошкільних установ і водночас – надзвичайно забюрократизована процедура відкриття приватних навчальних закладів». Лілія Гриневич повідомила, що наразі досягнуто погодження з усіма міністерствами нових санітарно-епідеміологічних умов для дошкільних та середніх навчальних закладів, що сприятиме зняттю частини бюрократичних вимог для відкриття приватних дошкільних навчальних закладів. «Важливим питанням також є автоматизація процесу ліцензування навчальних закладів, з максимально прозорим публічним висвітленням процесу ліцензування», – підкреслила Лілія Гриневич. Читати далі

http://www.schoollife.org.ua/


До уваги!

Шановні колеги та учасники проекту "Освітня МНЕМОТЕХНІКА"

Повідомляємо Вам, що з вересня 2016 року починається дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня на тему «Оптимізація освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння нової інформації».

До участі в проекті запрошуються керівники дошкільних та шкільних навчальних закладів, психологи, логопеди, вихователі та вчителі.

Проект розрахований на 10 років і направлений на покращення та оптимізацію процесу освіти за допомогою технології мнемотехніки. 

ВЗІРЦІ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ ТА АЛГОРИТМ ДІЙ В ДОДАТКУ

Мета дослідження:

наукове обґрунтування, розробка, апробація і експериментальна перевірка ефективності застосування технології мнемотехніки у сферах формальної та неформальної освіти.

Завдання дослідження:

1.      Вивчити та визначити чинники, які впливають на інтелектуальний розвиток особистості.

2.      Проаналізувати стан складності сприймання та засвоєння нової інформації дітьми і педагогами.

3.      Вивчити та визначити компетентності вихователя, вчителя щодо подачі та організації засвоєння нової інформації дітьми, учнями.

4.      Вивчити та проаналізувати стан відповідності програмової інформації щодо психологічного сприймання на рівні її усвідомлення дітьми, учнями.

5.      Розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію подачі та сприймання нової інформації через апробацію розроблених нових програм, методичного супроводу,  навчально-методичних комплексів, тренажерів тощо.

6.      Вивчити та проаналізувати динаміку готовності вихователя дошкільного навчального закладу, вчителя початкової школи, вчителя, який викладає дисципліни гуманітарного і природничо-математичного циклів, до засвоєння та використання технології мнемотехніки.

7.      Розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технологію ефективного викладання та психологічного супроводу вихователя, вчителя з метою оптимізації освітнього процесу.

8.      Вивчити й опрацювати досвід та результати впровадження авторської технології мнемотехніки в освітніх закладах за межами України (Румунія, Молдова, Російська Федерація тощо).

9.      Створити нові моделі організації освітнього процесу в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах.

 

 Результати дослідження буде застосовано під час розробки нових навчальних програм, навчально-методичнихпосібників і рекомендацій для педагогічних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів різних типів, що сприятиме підвищенню ефективності і результативності освітнього процесу, підвищенню професійної майстерності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти, у навчальному процесі різних навчальних закладів.